Nihat Derya il il oy sonuçları yüzdeleri

Yazar:

nihat derya il il oy sonuçları, yüzdeleri, survivor sms sonuçları, oy oranları, oylama, yüzdeleri, il il sonuçlar, nihat derya , bolge bölge, oy durumu, oylama sonuçları il il, nihat derya oylama sonuçları, %, acunn.com, taner unutulmazlar, sahneleri, sms sonuçları, hangi il, şehir, istanbul, yüzdeler,
RESİMLERİ BÜYÜTMEK İÇİN ÜZERİNE TIKLAYIN




88 yorum → "Nihat Derya il il oy sonuçları yüzdeleri"

Adsız
21 Haziran 2011 00:14

Nihat soytaarısı kazanamadı ya, gerisi önemli değil. Helal olsun Derya'ya.

Adsız
21 Haziran 2011 01:07

bence çok kaliteli program oldu ve acunun bütüb porojelerini takip ettim ve çok seviyorum derya bi harikaydı insandı mevlana gibiydi sabırlı ve kazandı çok mutluyum iyilik doğruluk efendilik kazandığı için bence banada bi ödül verilmeli acunu sıkı takip ettiğim için feriha elibol ben sevgilerimle

Adsız
21 Haziran 2011 10:21

bencede nihatın kazanmadığı iyi oldu fakat iyilik doğruluk efenilikle alakasıda olmayan birisi kazandıya ona üzüldüm yazık resmen sinema çevirdiler

Adsız
21 Haziran 2011 10:28

Bu defa gerçekten ''TÜRKİYE KAZANDI'' belli norm ve ahlaki değerlerin toplum tarafından benimsendiğini test ettik. Doğruyu bulan herkese tebrikler.
Nihat bey 9 kişi ile yarıştığı için övünmek yerine etrafıyla niye bu derece sağlıksız ilişkiler kurup yalnız kaldığını sorgulamalı ve - hiç alınmasın ama - muhtemelen destek almadan çözmeyi başaramayacağı sorunlar var.

Adsız
21 Haziran 2011 10:50

ya arkadaşlar demek ki siz survivor ı tamamen izlememişsiniz bence
suskun olan adam finalde iyi çene yaptı demi ondan sahip çıktınız
nihat nerdeyse derya yı her oyunda yendi lütfen izlemeden yorum yapmazsak iyi olur.derya nihat a laf koyma derdindeyken finalde nihat derya ya koydu lafı hak eden kazanmadı.bence en çok hak eden
taner ,tefik olmalı idi en çok mücadeleyi onlar verdi.öbürleri yarışmayı bekledi uyudu kazandı vay be.derya balıkçı değil ama hiç olmazsa zıpkınla vurabilirdi bu nasıl yarışma.

Gül
21 Haziran 2011 10:53

Derya yı Tebrik Ediyorum.Haketti ve kazandı.Nihat ın içten pazarlıkları, halkı kandırma çabaları , Hiç biri işe yaramadı.Tüm Türkiye yi Tebrik ediyorum.Nihat gibi beş para etmeyen, karaktersiz bir insana inanmadı.ve hakettiğini verdii.

Adsız
21 Haziran 2011 11:05

nihat deryayı her oyunda yenseydi düello ları alır öyle gelirdi kıbrısa tefiğin aldığı dokunulmazlık ve yaptığı soytarılıklar ayrıca yalakalıklar gösterişler yapmadım dediği kral hareketleri küfürleri fitnesi fesadı alim tavrı ki ben bile ondan fazla şey biliyorum olmasaydı hepsi palavra alamazdı hiç bişey ayrıca sürekli 5inide gönderdim deyip duruyo pascal onun yüzünden diskalifiye oldu eğer halk oylaması olsaydıgörürdü gününü otururdu aşağı... hadi buna bişey deyinde göreyim

Adsız
21 Haziran 2011 11:06

Helal olsun deryaya, Nihat gibi terbiyesiz ve soytari bir kisinin yaninda erdemligini korumak hic kolay degildir.

Webbu
21 Haziran 2011 11:12

Arkadaşlar yorumlarınız denetlenmeden yayınlanmıyor. Küfür falan olursa siliyorum yorumları. Lütfen biraz daha kelimelerinize dikkat edin. Üsttekileri yayınladım ama şuanda küfürlü yorumlarda geliyor. Onları siliyorum yayınlamıyorum. YORUMLARINIZ KİŞİLİĞİNİZİ GÖSTERİR! Teşekkürler.

Adsız
21 Haziran 2011 11:23

Nihat Doğan'a hiçbir sempatim olmadı,şu andada yok ama: yarışmadan önce tavrını ve duruşunu beğenirken,survivor gibi bir yarışmada,çadırda yan gelip yatarak,milli yüzücüyken denize bile girmeden,efendiyim maskesiyle kazanamadığı ödül oyunlarına bile gidip bol bol beslenerek(kilo vermeyen tek yarışmacıydı)tek yaptığı faaliyet yüzüğünü öpmekken,bir insanın menfaat uğruna neler yapabileceğini veya yapması gerekirken onca laf yiyerek yapmayabileceğini göstermiştir.Sadece bu maskeye rağman haketmeden aldığı parayada,oylarada yazıklar olsun.

Adsız
21 Haziran 2011 11:27

vay be bu nasil 1mevlanaymis tum komutayi karisindan aldi ama nedense benim bildiyim mevlamna hep dogrunun yanindaydi ve hic 1sey icin insanlara yalvarmazdi tek yakarisi Allahina etti.karìsiyla planladigi gibi bizim sesiz mevlana sustu sustu finalde duygu sömurusu yaparak bizim yufka yurekli halkimizdan sms dilendi ama hak etmedi

Adsız
21 Haziran 2011 11:28

azerbaycandan yaziyorum,azeriyim.elbette Nihati destekliyorum
cunki ici disi bir.kas yigintisi deryanin kazanmasina bir anlam veremiyorum.adamin duygusu yok sanki.MANASIZ.Eskiden Nihati pek beyenmezdim,ama yarismada sevdim.Dogru,onunda eksik yanlari var.Finalde kizlarin cevabini,ozellikle tacminin cevabini ne guzel verdi amaaa.ugurlar NIHAT

Adsız
21 Haziran 2011 11:31

Sanki dans yarışması kazanan SMS ile belli oluyor!!!
Adam gibi bir final yapmadınız kuru kuru SMS ile şampiyonu belirlediniz. Ne anladım o zaman ben Survivordan? Ohoooo. Sonuna kadar bu finali hak eden 3 isim vardi NIHAT TEFIK TANER !! derya hak etmedi o ancak bön bön baksin etrafa barakada karilarla dedikodu yapsin yatsin kalksin oyunlarda bile Nihat onu devirdi bee :)) derya sms sampiyonu olabildi ancak SURVIVORUN SAMPIYONU ND!!!!

Adsız
21 Haziran 2011 11:34

nihatı izlerken sinir krizi geçiriyodum ben bu kadar iki yüzlü bi adam görmedim bi insan bu kadarmı sow yapar ya adamın herseyi sahte sonunda dogru insan haketti artık nihatta halkın çirkefleri sevmedigini sow yapanları sevmedigini anlamıştır bundan sonra biraz belki değiştirir kendini diye umut ediyorum helal olsun derya

Adsız
21 Haziran 2011 11:38

İNSAN İNSAN OLACAK DERYA HAYVAN SEVGİSİNDEN BAHSEDİYOR KAMERALARA OYNAYAN ÖDÜLÜ HAKETMEYEN ŞAHIS HALA DERYAYA'NEDEN BALIK VE ET YİYORSUN'DİYE SORUYOR CUMA VAAZLARINI AKLINDA TUTARAK KONUŞAN ŞAHISIN CAHİLLİĞİ BİR DEFA DAHA BELLİ OLDU HAYVANLARI SEVMEK BAŞKA (VEJITERYAN)OLMAK BAŞKA BİR YARIŞMA DAHA SONLANDI.İNSAN OLAN İNSAN (DERYA) KAZANDI BAŞARILARININ DEVAMINI DİLERİM....ALBATROS MUSTAFA.. A N T A L Y A..

Adsız
21 Haziran 2011 11:46

Derya çok az yiyeceğim bi balık için enerjimi harcayamam gibisinden bir şeyler söyledi, adada çok az işin ucundan tuttu ve enerjisini dokunulmazlık oyunlarına sakladı-ki bunu kendi de dolaylı yoldan dile getirdi-, birinciliği haketmiyor.Nihat'a sempatim olmasa da final gecesinde söylediklerine katılıyorum Derya sürekli olimpiyat yüzücüsü olduğunu vurgulayarak halktan oy kazanma çabasına girdi milli duyguları kullandığını düşünüyorum.Nihat hakediyor da demiyorum çünkü daha fazla hakedenler vardı ama o kişilerden biri kesinlikle Derya olmamalıydı.Bir de Acun survivor'ın dünyadaki en zor yarışma olduğunu söylüyor haha eminim ki fear factor bile ondan daha zordur.

Adsız
21 Haziran 2011 11:47

inannılmaz mutluyum.nihat gibi bir şarlatan kazanmadığı için ıyılık doğruluk kazandı .nihat denen o mahluku televizyonda görmek bile istemıyorum.nihatın o yaptıklarına nasıl bir sabrı vardıkı tahammül etti helal olsun .evde taklalar attım derya kazanması benı çok ama çok mutlu etti

Adsız
21 Haziran 2011 11:52

ben bu kadar iki yüzlü insanları bi arada görmedim taner olsun taçmin olsun karaktersiz insanlar Bi insan nasıl olurda bukadar çok saf değiştirir Taner soytarısı bi deryaların bi nihatların tarafına geçti Arada laf taşıdı insanları birbirine düşürdü Taçmin desen yalancının teki Ben aslında tavfikin kazanmasından yanaydım ama olmadı elendi Sonra nihatın kazanmasını istedim Deryada kişiliksiz Suskun insanın gidişi kötü olur deryada öyle biriydi Haksız bi yarışma oldu bence Gerçekten üzüldüm

Adsız
21 Haziran 2011 11:54

Nihat Doğan karekterli dürüst azimli kararlı duruşuyla gönüllerin şampiyonu oldu. Ne yazıkki orada verilen mücadele ve kazanılan oyunlar bir kenara bırakıldı, sadece izleyicilerin ön yargılı oylarıyla sonuç alındı verilen emeğe hiç değer biçilmedi.Nihata karşı bir cephe açıldı, bunlarla mücadele ede ede sona geldi.Acun medya ya yakışmayan sonucu sms lere bırakmasıydı.Hak eden kazanmalıydı orası mücadele ve azmin sınav yeriydi. Nihata terbiyesiz diyenleri de kınıyorum. O hiçbir zaman böyle bir hareket içinde olmadı. Helal olsun sana Nihat adam gibi adamsın hiç üzülmeye gerek yok.

Adsız
21 Haziran 2011 12:00

şerefsizin biri olan nihat doğan iiki kazanamadı....

Ali
21 Haziran 2011 12:14

ND: Survivor boyunca konuşmayan Derya finalde Papağan kesildi.

Adam haksızmı değilmi?

Adsız
21 Haziran 2011 12:30

yahut nihat abi neden alamadi sastim olamaz bu kadar, avrupa dahil edilseydi oyyylamaya iyi olurdu bir bin oy toplardiknihata, sen bize göre sampiyonsun, sana oy vermeyenler verdirmeyenler utansin, buradan oa veremedik maalesef

gizli-bilgili
21 Haziran 2011 12:36

bu yarışmayı en çok hakkıyla oynayan nihat kabul edin finale yarışma kazanarak çıktı ama derya sms le yani boş boş oturarak çıktı olimpiyat bahaneleriyle de tüm milleti kandırdı siz de inanıonuz hep şans bu ödülü hak eden nihat

Adsız
21 Haziran 2011 12:45

bencede hic adil olmadi böyle sms ile sampiyon belirlenmesi.SMS ile sampiyon olunurmu emek verenler ne olcak sus pusla sampiyon olunuyorsa pes filan yani.Bence taner cok haketti derim en cok o survivoru izletme rekorunu o kirdi bence hareketliginle taner survivora o en cok renk katti.O olmasaydi fazla izlenecegini düsünmüyorum sus pus deryanin oturup kalkmasini izleyecektiniz.BENim birincim Taner

Adsız
21 Haziran 2011 12:49

hak yerini buldu, iyilik kazandı. herzaman kötüler kazanacak değil'ya:)

Adsız
21 Haziran 2011 12:56

programa çıktığı an yarışmayı karakter yarışmasına çevirdiler diye isyan etti demekki nd nin karakterinden şüphesi var yarışmaları kazanmasına gelince o içindeki kin kibir ve nefretle uzaya bile çıkar önce adam olmayı öğrensin orada herkes mücadele ederek kaldı bencillik yapmasın hak yerini buldu

Adsız
21 Haziran 2011 12:58

kesınlıkle hakkanıyetlı degıl derya hıc haketmedı sınsı sınsı 70 gunu doldurdu sampıyon oldu sms sampıyon belırlenmesıde cok sacma oyun+sms+yarısmacıların oyu olmalıydı hıc ıyı bı fınal degıldı doğru söyleyeni dokuz köyden kovarlarmıs buyuzden nihatı şampiyon yapmadılar nihatın yolu herzaman acık derya kendı halıne yansın....

Adsız
21 Haziran 2011 12:59

taner birinci benim icin

Adsız
21 Haziran 2011 13:03

kesinlikle nihatın hakkı surv!vor şampiyonu olmak smse dua etsin derya bey!

Adsız
21 Haziran 2011 13:05

bu zamana kadar bütün yarışmalar halk oylamasıyla yapıldı bunda mı çok saçma oldu ?

Adsız
21 Haziran 2011 13:19

eğer nihat halk oylamasında seçilseydi o zamanda nihat haketti diyecektiniz değil mi .halk ikisininde karakterini görük öyle oy verdi teşekkürler herkesee.. :) demekki derya haketmiş nihat haketmemiş :)

Adsız
21 Haziran 2011 13:22

bence hic iyi olmadi sms ile sampiyon belirlenmesi.verilen emekler ne olcak yatip susmayla birinci olunuyorsa pes yani. Taner renk katti SURVIVORA o izletme rekoru kirdi harektligi ile.Taner olmasaydi sus pus deryanin yatarak zamani nasil gecirdigini izlemekten sikilacaktiniz bence.EN cokta Tanerrrrrrrr hakettigini düsünüyorum

Adsız
21 Haziran 2011 13:28

Nihat; söylediği sözlerin (Mevlana, Yunus Emre vb.) tam tersini yaparak, o sözlerin sahiplerine adeta hakaret edecek kadar kendinin farkında olmayan bir profil çizdi. Sözlerini kullandığı tüm manevi insanlar, hayatlarını ego-nefs mücadelesine adamış insanlarken; Nihat, gelmiş geçmiş en yüksek hırs ve egoya sahip profilelrden birini çizdi. Kısacası; doğru bir sözün yanlış bir ağızdan çıkmasının hiçbir değeri olmadığını bize ispatladı.

Profesyonel yardım konusunda sanıyorum halkın büyük çoğunluğu hemfikir. Hangi insan, kendine son dakikaya kadar hiçbir şey söylemeyecek kadar olgun bir adama, kendini bu kadar düşürecek şekilde zavallıca saldırır.. Meczup..

Adsız
21 Haziran 2011 13:30

Yarışmanın sonuna gelinmiş, Nihat hala ağızlarından köpükler saçarak Derya'ya saldırıyor. Bir insan bu kadar mı düşer.. Zavallı..

Adsız
21 Haziran 2011 13:32

Bu saatten sonra hala Nihat'ı savunanların davranışı, ancak fanatiklikle açıklanır. Yoksa gözü biraz görüp, kulağı biraz duyan her insan, tarafsız şekilde baktığında, Nihat'ın ne derece rahatsız, saldırgan, agresif ve kavgacı olduğunu görebilir.

Maneviyattan bahsederken Ebu Cehil'in yoluna düşmek derler buna. Boş laflarla adam olunmaz. Ancak, kendisinin de dediği gibi kral olunabilir. Ona da bu halk prim vermez. Kusura bakmasın..

Adsız
21 Haziran 2011 13:34

Sadece Nihat'ın sözlerine bakan saf bir çocuk bile, orada gerçekten profesyonel yardıma ihtiyacı olan, aklını kaybetmiş bir meczup olduğunu görebilir. Aferim, kendini gösterdi. Ne olduğunu gördük.

Adsız
21 Haziran 2011 13:45

Nihat doğan şampiyon olmalıydı.Derya gibi boş boş durarak şampiyon olunmaz.bence Nihat'a haksızlık yapıldı çünkü Derya'nın Taner'i yenmesi de imkansız bir şey diğer ünlüler sayesinde kazandı.

byz
21 Haziran 2011 13:45

EN ÇOK TEYFİK VE ZEYNEP'E ÜZÜLDÜM NİHAT KONUŞMASININ BİR BÖLÜMÜNDE ZAYIF KİŞİLERİN YANINDA YER ALDIĞINI TEYFİK VE ZEYNEBİN İSMİNİ VEREREK BELİRTTİ YAZIKLAR OLSUN TEYFİK YAZIKLAR OLSUN ZEYNEP HİÇ BİR TEPKİ VERMEDİLER.OYSA YARIŞMANIN EN KORKAK EN ZAYIF KİŞİLİĞİ NİHATTI HATTA BİR ZAVALLI GÖRÜNÜMNDE SAĞA SOLA SALDIRAN EN ÇOK DEDİKODU YAPAN KİŞİLİKTİ.
ZATEN DERYA'NIN KARŞISINDA SMS ÇIKMASI HAKSIZ BİR YARIŞMAYDI
DERYA'YI YÜREKDEN KUTLUYORUM O GÜNÜMÜZÜN GENÇLERİNE SPORDA AHLAK DEĞERLERİNİN NE KADAR ÖNEMLİ OLDUĞUNU ÖĞRETTİ.

Adsız
21 Haziran 2011 13:54

Nihat gibilerinden etrafimizda o kadar cok varki artik yeter.
Bizim DERYA lara susuzlugumuz var . ADAM GIBI ADAM HELAL SANA

Adsız
21 Haziran 2011 13:59

Survivor yarışmasını başından sonuna kadar takip ettim, ve sevgili Derya Büyükuncu'yu tebrik ediyorum, Derya sms birincisi olmadı, adam gibi adam oldugu için gönüllerin birincisi oldu, tüm yarışma boyunca onun bunun kavgasına, tartışmasına karışmadan bulaşmadan yarıştı, Nihat'ın da kazandığı yarışmalar olmuştur ancak Nihat açlıktan yakındığı için genelde yemek için yarıştıgı oyunlarda hırslı davrandı, Derya ise gerçekten büyük ödülü kazanmak için yarıştı, kaç hafta öncesinde finalde o sandalyade oturmak için yarışmada herkesi yendi, o yüzden Nihat hiç demesin Derya'yı yenerek geldim oturdum burada diye. Sonuç olarak Türk milleti kör ya da kara cahil değil neyin ne oldugunu herkes görüyor, Nihat şampiyon olabilirdi ama final gecesi yaptıgı şovlar yüzünden halkın gözünde küçüldükçe küçüldü o yüzden kendi düşen aglamaz. Her ikisi de yaptıkları işler ile Türk milleti için farklı kulvarlarda değerlere sahiptir, bu halk her ikisini de sever, sayar ancak bu bir yarışma bir kazanan bir de kaybeden olacak, bu yarışmada da böle oldu Derya kazandı, tebrik etmekten ve milletimiz için hayırlı şeyler yapmasını dilemekten başka yapabilecegimiz birşey yok.Tebrikler Derya Büyükuncu, olimpiyatlarda başarılar...

Adsız
21 Haziran 2011 14:01

derya başından beri susuyor konuşmayan bir insan kahraman falan olamaz nihatın hakkıydı bu yarışma deryayı da gördük yarışma bitti suskunluğu bozuldu bence şike var.Kazanmaması gereken kişilerden biriydi,ŞAMPİON NİHAT DOĞAN

Adsız
21 Haziran 2011 14:01

YASASIN ! Cirkeflik degil asaliyet kazandi. Halkimiz gercek degerleri anliyor ve karsiligini veriyor. Ne mutlu bize !

Surekli olarak "Survivor'un en zor yarismasini ben kazandim, ben SMS'le degil bilegimin hakiyla finale geldim" diyen N.D. unutmasin ki asiri uclar yaratilip cok SMS cekebilmek icin Acun Medya tarafindan finale zorla tasindi. Taner ve Derya'nin SMS'e kalmasina neden olan Pazar aksamki yarismada esitsizlik vardi. Her 3 yarismacinin en iyi yapabilecegi 3 ayri oyun duzenlenmisti (ki herbiri en iyi yapabilddigini kazandi) ancak alinabilecek puanlar esit degildi ve oyunlarin sirasi da Derya'nin dezavantajina olacak sekildeydi. Derya ilk oyunda alinabilecek en yuksek puan olan 5 puan kazanabildi ancak diger oyunlar 0'dan 10-15'e'a erisene kadar puan kazandirdi. Oyunlar esit olsaydi, ilk oyunda da Derya alabildigi kadar puan alirdi, 5 ile sinirlanmazdi.
Yine ayni sekilde Acun Medya, stratejisi geregince Asena'nin SMS'te Tefik'e elenmesini saglamak amaciyla ilk kez daha once 1 tam gun olan o gun oy verme suresini asiri derecede kisaltti. Ustelik bunu daha once haber vermeden o anda surpriz olarak yapti boylece o anda hangi yarismacinin taraftarlari programi seyrediyorsa ve kim o 15 dakikayi yakalayabildiyse o kadar oy gonderebildi. Bence Asena'nin elemmesi de bu yuzden...

Adsız
21 Haziran 2011 14:02

Hepiniz birer ...... sınız .
siz öyle sanınız ama NİHAT DOĞAN gönüllerin ŞAMPİYONU.. derya ise zengin ve kibirlilerin şampiyonu yoksa şampuanı demk istemmi acaba
bu deryanın tarafını tutanların %99.9 u asenanın adamıdır....

verchik
21 Haziran 2011 14:04

Derya'yı güneşe benzettim ve ND gibi balçik onu kirletemedi(ki çok uğraştı).Derya,yı gönlümden kutluyorum,güle güle harca paraları,hak ettin, Nihat'a 70 gün katlandın.

Adsız
21 Haziran 2011 14:06

derya zaten o finale direk gitme hakkını yarışıp kazanarak haketti ilk finale giden kişi oydu zaten siz hala nihat yarışmalarda kazandı o haketmeliydi deyip duruyosunuz nihatta teyfikten kalan finale gitme sembolleriyle geldi kafadan konuşuyosunuz galiba :-)

ADSIZ
21 Haziran 2011 14:07

NİHAT ADAMGİBİ ADAM AMA KARŞISINDAKİLER ACİZ BİRER ZAVALILAR DERYA EFENDİ YANINDAKİLERİ BİLE KULANDI AMA HİC HİSEDİRMEDİ FİNALDE O PASKALA NEOLDU ONUDA ANLAMIŞDEGİLİM NİHAT TEK BAŞINA 5 UNLUYLE YARIŞDI FİNALDE BUNUDA UNUTMAYIN BEYLER.

Adsız
21 Haziran 2011 14:08

NİHATA küfür edenin allah iki yakasını bir araya getirmesin eğer deryanın tarafını tutanlarında allah iki yakasını bir araya getirmesin ve her daim hayatlarında huzursuz kalsınlar

SENİ GÖNÜLDEN SEVİYORUZ NİHAT<3 :))))

Adsız
21 Haziran 2011 14:23

yorumcuların heriki tarafa terbiyesizce konşmalarına bir anlam veremiyorum oyuncular birbirleriyle helallaştılar hatamız var ise özür dileriz dediler ne istiyorsunuz kardeşlerden birisi oyonu hem kazandı hemde kazandırdı.bence herikiside hallarinden menmun bu güzel ülkenin isanlarının birlik beraberliğe ihtiyacı var eften püften hataların sebebinden dinleri, ülkeleri,bayrakları bir olan kardeşleri birbilerine düşman yapmıyalım biraz sağduyulu ve akıllı olalım lütfen...slm

Adsız
21 Haziran 2011 14:32

BENCE NİHAT BU FİNALİ HAKEDEN BİRİY Dİ AMA OLMADI NEDENSE FİNALE KADAR SUS PUS OLAN DERYA NİHATA LAF SÖYLEYEREK BİRDEN KAPLAN OLDU AMA HAK ETMEYEN KAZANDI TAÇMİNEDE YAZIKLAR OLSUN

Adsız
21 Haziran 2011 14:44

Nihat reis her seyımız her zaman hep senınleyız reıs nerde bız ordayız bır reısın hastasıyız MADAMLARA ADAMLIGI GOSTERDIN NIHAT REIS ADAMSIN ADAM BE !!!!DERYA SENDE ADAMSIN AMA KARDAN !!!

Adsız
21 Haziran 2011 14:44

siz nihatı adam gibi adam olarak nitelendiriyosanız ??? okadar kibirli kinli yalancı bir insanı nasıl savunabiliyorsunuz anlamadım final günü yaptığı çirkefliklere zaten diyecek yok bence bizim halkımızın bir kısmı insani değerler konusunda cahil kalmış yazıklar olsun diyorum bence nihatın aldığı oy yüzdesi bu ülkede daha çok adam olması gereken kişilerin oy yüzdesini ifade ediyor.. coşkun_86

Adsız
21 Haziran 2011 14:47

ya tmm ikiside memnun ama şimdi görülen köyde kılavuz istemez nihat sanki 70 günlük maratonda sadece 1 yarış varmış gibi bilmm bn kazndm onu devrdim geldim de o sms şampiyonu faln diyo ama bilmiyomu direk kıbrısa taşıyon kolyelerin yarısndan fazlasını deryann kazndığını çok biliosa kaznsaymış birini hem şunuda unutuyo eğer özgeyle olan smsde galip gelemesydi oda göremzdi finali yani kendisi bizi çok mu salak sanıyo anlmıyorum hepimiz ne olduğunu görüyıruz asıl oynayn oydu

sheger
21 Haziran 2011 14:54

Bu survivor un şampionu belli nihat emeğiyle finnale geldi arık acunun yapacağı hiçbir programı izlemicez çünkü yarışsaydılar nihat ın kazanacağını bildiği için smse gönderdi bu ses yarışmasımı güzellik yarışmasımı neden sms oldu?nihat doğan gönlümüüzün 1.si deryayada acunun verdiği ödül haram olsun.acunu yuhluyoruz nihat senide çokkkk sewiyoruz sen gönlümüzün kralı ve 1.sisin

Adsız
21 Haziran 2011 15:18

YAAAAAA ARKADASLAR siz hala derya yorumu yapiyorsunuz.Asil survivoru Taner bize yasatti.TANERRRR BIRINCI OLMALIYDI herkez Taneri izlemekten zevk aldi yalanmi deryayi izlerken ne zevk aldiniz söylermisiniz.KOYUN gibi SUSTU.BENCE susanlardan korkun siz. Nihat ise adam gibi adam.

Adsız
21 Haziran 2011 15:21

derya sabırlıydı azimliydi zaten iki favorim vardı biri derya biri pascal benim gönlümde ikiside kazandı attgım smsler helal olsun deryaya tek kızdıgım nokta nihata bir yumruk vuramadıgı ben en son tv ye kaşık fırlatıyodum....

Webbu
21 Haziran 2011 15:21

Küfür ettiğiniz yorumlar yayınlanmayacaktır arkadaşlar.

İllada küfür edeceğim diyorsanız oraya bi işaret koyun.
Örn: ... ,,, ** -- gibi.

Adsız
21 Haziran 2011 15:22

nihat dogan sampiyon kim n derse desin.....

Adsız
21 Haziran 2011 16:09

yav ne salak adamlarsınız bırakın nıhatı bırakın deryayı kendinize bakın sizin gibi zavallılar bu gibi insanlara prim verdikçe bu memlekette ne kendını delıkanlı sanan patates mafyası ınsan musvettesı bıter nede kendını ıyı ve adam sanan fakat aslında boş beyınlı mal mal bakan meşe agacından afarksız olup deger goren ınsanlar bıter)))))))))))

Adsız
21 Haziran 2011 16:14

deryanın oyları asenadan gelmiş olsaydı tevfk asena oylamasında tevfk almazdı.nihat çok basarılıydı.ama kendiyle değilde deryayla ugrastıgı icin insanları suçlayp kendni bişey zannettgi nicin kaybetti.insan byerden ayrılırken hakkını helal et der.bu adm hakkımı helal ettim dyo.insan kendsi neyse karsısındaknı de öle sanarmıs.nhat ta gördm bnu.derya final gecesi papagan kesildi dyenlere de sunu söylüyorum.final gnu konusulması gereken gundu zaten.sus pus geçirilcek bi gn değildi keske nhatta yarısmada braz susup fnal gnu konussaydı.hem derya finalden öncede sonrada çizgsini bozmadan konustu.ailesini ve onu çok tebrk edyorum.türk halkına çok güzel bi örnekti.nihata inat kazandı.sustu cevabını da bu seklde verdi.oyunlarda da çok guçlydü.nhatın yendigi oyunlar hep denge oyunuydu derya da fzksel özellgnden dolayı yenemedi.bilek ve güç oyunlarında nihat hc alamadı.bu yarısma güç yarısması.

emir
21 Haziran 2011 16:21

Nihat dogan zaten sapiyon sonunakan kazandi sms oylamalari olmaydi nihat deryayi devirirdi zaten nihat survivor un sapionu sms in shapionu derya onemli olan survivorun sapionu olmakti derya cok suskun bir adam onu turkiye nin beyenmesini anlayamadim bence nihati sevmediler ondan deryayi sectiler nihat sapion son oyunda o kazandi sms nerden cikti sms programi bu yarisma pograminda sms mi olur tmm sms olsunda peki finalde neden be kardesim finalde oyun olaydi nihat kazanirdi sapion nihat dogan

Adsız
21 Haziran 2011 16:22

hahahhahahhaha haticeye değil neticeye bakmak lazım diye boşa demeişler.madem bu kadar Nihat cıydınız o zaman oylarınızı bastırsaydınız da filozofunuzu birinci yapsaydınız.yazık şimdi felsefesiz ve adasız nasıl yaşayacak :)))

Adamsınnnnn Derya !!!

Pascal ım sende gönlümün birincisisin.ellerine sağlık :)))

Adsız
21 Haziran 2011 17:04

Ben Nihat'ı destekledim yarışma boyunca. Ama finalde Derya alsın parayı dedim kendi kendime.
Çünkü nihat şarkıcı. Yarın bi kontrat yapar. Deryanın aldığı parayı bir ayda alır.
Ama Derya, kariyeri bitmiş, başka gelir kaynağı yok. O yüzden olimpiyatlara katılmak istiyor. (para için) ama yaşı dolayısıyla ona da katılamaz. bu onun son şansıydı...

Adsız
21 Haziran 2011 17:11

bence hak eden kazandı ben deryanın kazanmasına çok sevindim nihat ne oldu havan sönddümü(;


derya kazanınca türkiye kazanmmış oldu

emir
21 Haziran 2011 17:14

yau bence survivoru taner kazanmaliydi en cok o survivor un hakini verdi survivoru deli dolu yasadi balik tutu mus topladi indistan cevizi topladi ic bir gun oturum dinlenmedi her gun survioru deli dolu yasadi peki sapion derya ne yapti butun gun oturup yati derya hani iyi yuzucuydu nede bir kere bile denize dalip balik tutmadi butun gun kizlarla otura otura kiz gibi oldu adam kopek balgindan korkuyo korkasin o iyi yuzucu kopek balini gecer yuzmekte tum derya ya oy atanlarin yuzune tukuruyorum ne diyim hak etmedi nihat kazansaydi da iyi olurdu en azindan adam ic bos oturmadi kimse hastalandinda hemen yetisti bu survivorda herkesin basina bir bela geldi deryanin basina bisey gelmedi cunku butun gun oturup yati derya hak etmed finalde bir yaris olaydi nihat alirdi

Adsız
21 Haziran 2011 17:18

hak eden efendi olan güçlü olan adam gibi adam olan kazandı derya kazandı

Webbu
21 Haziran 2011 17:59

Haritaya bakılırsa Doğu bölgelerin hepsi Nihat Batı'nında Derya olduğunu görüyoruz.

Adsız
21 Haziran 2011 18:03

nihat abi bizim gönlümüzün sampiyonu sensin.
derya bir lafim yok, ama o haketmedi birinicligi.
bence bu acunun sucu. cünkü diger survivor lar gibi, yarisma da olmasi gerekiyordu.

Adsız
21 Haziran 2011 18:51

ben herkese bişey sormak istiyorum bunca zamandır o programı ne için izlediniz sanki deryanin sus puslugunu mu seyrettiniz yoksa programı asıl tadını veren nihatı ve tanerimi. bu 2 kişi olmasaydı programi kimbilir kim izlerdi işte bundan dolay oylama sonucları nekadarca nankörce verildigini ispatlamıs oluyor. bu benim görüşüm belki gözümden başka bişey de kaçırmıs olabilirim degisik yorumlar belki fikrimi değiştirebilir ama bunu cok abarmayada gerek yok sonucta bir yarışmaydı

sheger
21 Haziran 2011 19:36

yüzücü kardeş sen hiç haketmedin bu ödülü acun sana kıyak geçti herhalde
acun acımıştır sana 1 broj madalyayla kaldığın için çok sinsisin NİHAT DOĞAN gibi doğrucu adama tabikide oy vermezler yüzücü senin dediğin gibi bir atasözü kullaniyim.doğru söyleyeni dokuz köyden kovarlarmış senin sinsiliğin herkezi etkiledi NİHAT ın dedikleri türk halkına (oy vermeyenlere)batıyodur... seni sewiyoruz nihat kral sen bizim kalbimizde hem kral hemde 1.sin
hemm sen acunu deryaya verdiği parayı sen 1 gecede kazanırsın o güzel sesinle.ama deryaya haksızlık etmeyelim oda gölde yüzer 5 10 tl kazanır :D

Adsız
21 Haziran 2011 20:12

Helal sana Derya halk nihata hakettiği yumruğu vurdu.

Adsız
21 Haziran 2011 20:59

Muş un oylarına bir bakın ve Nihat ın aşiret oylarını görün.

helal olsun Türkiye m,Atatürk ümüzün yol açtığı çağdaş medeniyet yolunda yürüyoruz.Ne demişler 'laf u gaf', boş sözlerin sonu yok,ama demokrat olmalıyız, isteyen Nihat ın şarkısını dinler,isteyen Derya nın milletimize kazandıracağı övünç ü bekler.

Adsız
21 Haziran 2011 22:11

ya ne övüncü derya gibi kadin kilikli yere bakandan korkacaksin demisler iste asil tüm türkiyeyi esiyle derya uyutu esi nededi ona ben sana demedimmi sen karisma kimseyi tutma susmaya dayan halk seni secer diye onlar oyunu bastan kurmus madem okadar efendiydi derya ve esinede görgülü güzel efendi dediler peki orda diger insanlar nihati yuhlarken ona yakisiyomu o hareket ellerini acipta bayirarak amma görgülüymüs vaybe tr ye ödül mü getirecek güldürmeyin yabanci yarislarda dünya avrupa yada herhangi birinde yarissin ilk hadi 5 e girsin kellemi keserim adam g..... kaldiramiyo ya

Adsız
21 Haziran 2011 22:22

böyle saçma final görmedim final dediğin yarışarak olur oylamayla birinci belli olmaz bence saçma oldu final eğer yarışarak birinci olunsaydı Nihat doğan birinci olurdu NİHAT DOĞANIN SÖZLERİ YETER

Adsız
21 Haziran 2011 23:33

Zaten tum oyunlar Nihatin kazanacagi tarzda ayarlanmisti. Nihat sadece kendine ozel design edilmis oyunlari kazandi. Gerisinde de sirf vidi vidi basimizi sisirdi. Yalvardi herkese beni goturun diye odullere. Cocuk gibi kustu. Bu kadar Miami gormek istiyormus da niye gitmemis. Parasi yok sanki. Allahim bir sussun su zat diye dua ettim. O nasil cirkefliktir. Kazanamayinca asiri derecede cirkinlesmedir. Her turlu sinir bozucu lafi siralamadir. Ordaki insanlar Nihati baslarda cektiler idare ettiler sonradan hepsi patladi artik onun zevzekliklerine. Her turlu somuruyu deneyen yalniz kalmamak icin, yemek yapmayi ve balik tutmayi beceremedigi icin daha once atip tuttugu Tevfikle can ciger kuzu sarmasi olan kisi Nihat. Adam daha yuzme bilmiyor bir de kalkmis kendi tutmus gibi durup durup Derya balik tutmuyor. Ya hic mi utanmaz insan kendi hic bir sey tutmamis karsisina laf etmeye. Nasil dedikoducu, arkadan adam cekistiren biri bu yaa. Herkesin arkasindan atip tutup yuzune gulen. Hic bir dediginin ertesi gun arkasinda durmayan bir adam. Obur tarafta da Derya. Bu kadar kiskirtmaya hakarete, el kol haraketlerine karsi sadece centilmen olabilen evliya sabrina sahip Derya. Bence onun disinda herhangi bir Turk genci Nihati bir temiz doverdi. Tebrikler Derya efendiliginle herkesin kalini kazandin. Ayrica bu Derya basarili olamamis diyen Nihat kendi hangi alanda Turkiye rekoru kirmis cok merak ettim. HIc susmadan abuk subuk konusma, milleti koparma rekoru olabilir.
DErya'nin olimpiyatlarda hic basarili olamadigini soyleyip duran kose yazarlari acaba Deyanin kac Turkiye rekoru oldugunu biliyorlar mi. Sanki daha basarili baska aday var da onu yollamayip Deya'yi yolluyorlar. Ne bicim insan bunlar agizlari var diye konusuyorlar.

Adsız
21 Haziran 2011 23:41

türk milletinin seviyesini gösterdi bu oylama onun için çok mutlu oldum derya seviyesini korudu gönülden tebrik ediyorum hak eden hak ettiğini aldı

Adsız
22 Haziran 2011 11:32

nihatında dediği gibi derya sms şampiyonu nihat da survivor şampiyonu oldu

Adsız
22 Haziran 2011 11:37

BENCE HAKETEN KAZANMADI... NİHATI HER NE KADAR SEVMESEMDE GÖNLÜM ONDAN YANAYDI ÇÜNKÜ ADAM GİBİ YARIŞTI TEK HATASI ÇOK AGRESİF OLMASI ODA ONUN KAREKTERİ KİMSE KARIŞAMAZ DERYA SUSKUNLUĞUYLA VE KURNZALIĞI OYLARI KAPTI YARIŞMADAN YARIŞMAYA GİTMEK DEĞİL MESELE MESELE HERŞEYLE YAŞAMAKTIR DERYA ÇOK KURNAZ OLDUĞU İÇİN SUSKUNLUĞU KORUDU OYLARI O KAPTI NİHAT KONUŞTU OY KAYBETTİ. 1. TANER 2. NİHAT 3.TEFİK OLMASI LAZIMDI

Adsız
22 Haziran 2011 15:19

DERYA ABİYİ YÜREKTEN KUTLUYORUM ONUN İÇİNDE 15 TANE OY KULLANDIM ÇOKTA GÜZEL OLDU ÜLKEMİZİ DE EN İYİ ŞEKİLDE TEMSİL EDECEK ADAM GİBİ ADAM KENDİNE YAPILAN SALDIRILARA SHOWLARA HİÇBİR ŞEKİLDE TEPKİ VERMEDİ TAM BİR SPORCU ÖRNEĞİ TAM BİR ATATÜRKÇÜ MİLLETİNE TÜRKİYEYE SAĞDIK BİR ADAM NİHAT SON GÜN ÇOK GÜZEL SHOW YAPTI HALADA KRALIM DİYOR.BİZLER CUMHURYETLE YÖNETİLEN BİR ÜLKEDE YAŞIYORUZ KRALLIK DEVİRLERİ ÇOKTANDI.DERYA ABİM İÇİN ÇOK İYİ OLDU BİR ATATÜRK GENCİ VE TÜRK OLARAK İZMİRLİ OLARAK ONUNLA GURUR DUYUYORUM.DERYA HEM SMS ŞAMPİYONU HEM SURVİVOR ŞAMPİYONU SONUÇTA 1.OLAN DERYA.

Adsız
22 Haziran 2011 19:07

Herkes Türkiye kaznadı Atatürk millitetçiligi kazandı diyip duruyor bunun neden böyle denildiginide biliyorum bunu yazıcaklarına söyle yazsalar daha iyi olurdu daha dürüst olurdu ; nihat'ın etnik kimligi kürt ve derya milli sporcu bu ikisinden birinin kazanması gerekirse kesinlikle derya kazanmali aynen bu şekilde. zaten oylama sonucları il il baktıgımızdada aynı şekilde oldugunu görüyoruz bir yarışma programında bile işin bu şekle dönüşmesi ne kadar büyük bir problem oldugunu gösteriyor . yorumun silinmesi durumunda bunların yüzde 100 haklılıgını ispatlar ve düşünceleri paylasmada bir sorun oldunu görmüyorum

Adsız
22 Haziran 2011 20:39

Herkese selamlar ben bu yarismanin sms yarismasi oldugunu bilmiyordum benim bildigim belirli oyunlarda en son kim kazanirsa o alirdi oynu hic yakismadi acun medyaya bu kadar ruhsuz bir insanin kazanmasi beni delirtti nihat dogana cok sempatim yok ama o yarismayi anasinin ak sütü kadar hak etti derya nasil o parayi harcayacaksin gönül rahatligiyla

esra
22 Haziran 2011 22:03

ben survıvor tarihi boyunca böylesine adaletsiz bir final görmedim.kesinlikle bunun birincisi derya olmamalıydı.ha nihat mı derseniz hayır fakat finale nihat ve derya kaldığı için nihat olmalıydı.derya (sözde milli yüzücü)hakketmeden aldı bu yarışı bence finele de tefik taner ve nihat kalmalıydı.finalistler taner ve tefik olmalıydı fakat tamamen derya bey in göz boyaması sonucunda maalesef çok ta kaliteli bir yarış izleyemedik.halk susan kişiyi seçti onu efendi sandı fakat efendilik sumak değil bana göre asıl efendilik yanlışın karşısında durmaktır.nihat çok agresif biri bunu zaten halk biliyordu o ilk günden itibaren asla oynamadı neyse oydu. bütün tartışmalarında haklıydı zaten yarışmayı gerçekten tarafsız izleyen biri bunu hemen fark etmiştir.bazı arkadaşların yorumunu okudum çok üzüldüm derya hep güç yarışlarını kazanıyordu dendi galiba bu arkadaşlar sadece derya yı seyretmişler ve yanlış seyretmişler çünkü zaten derya pek oynamadı sadece üç sembol oyunların da oynadı onlarda da zaten tek başına almadı.bulmacalarda aldıokadar.adem sporcu sporcular bulmacada herzaman iidirler bunu da yapmasa orada ne işivardı.acun çok güvenerek izlediğim biriydi fakat bu final çok adletsizdi mutlaka bi yarış olmalıydı her zaman olduğu gibi neden yarış olmadı sms te olbilir fakat söylediğim gibi bi oyun da olmalıydı.

eda
22 Haziran 2011 22:25

acun a yazıklar olsun diyorum.ilk defa böylesine rezalat bir final izlettiği içn çok üzgünüm o iyi bir sunucuydu.fakat ne oldu da bu yarışmayı böyle adaletsiz sonlandırdı anlamıyorum.derya asla haketmedi bu yarışı.ha nihat mı?hayır ama finalistler derya ve nihat tı bence nihat deryadan daha fazla hatta taner ve derya hariç diğerlerin hepsinden daha fazla hak ediyordu.derya asla güç yarışlarını kazanmadı o basit sembol oyunlarını alarak finale gitti.diyeceksiniz ki diğerleri neden kazanmadı oyunları zaten iki kişi kazanıyordu derya bey de bulmacada kazanıyordu (ki hepsini o almadı tefik te iki sembol aldı malesef derya ile kaldığı halk oylamasında elendi yine derya beyin göz boyaması sonucu halk sanıyor ki susan efendidir fakat asıl efendilik susmak değil haksızlığın karşısında durmaktır.şimdi bana diyecekler ki peki herkes haksız nihat mı haklı evet çünkü diğerleri bi gruptu ve haksızlığı beraber yapıyorlardı ve hiçbiri diğerine bi şey söyleyemedi nihat bunu kaldıracak bir karakterde olmadığı için saf dışı kaldı ve hep onlara karşı oldu fakat sonuç itibarı ile diğerleri elendi nihat bileğinin hakkıyla geldi.ilk baştan beri asla değişmedi hep aynı şeyi savundu ve söyledi diğerleri sinsi sinsi oy topladı.nihat 12 kişiyi yenerek finale kaldı onu tebrik ediyorum)mademsporcu sporcular bulmacada iidirler ee okadarınıda yapsın artık.derya bey sırf oyunlarda başarılı olmak için yerinden kımıldamıyordu bunu kendi de itiraf etti zaten o survivor da olmayı hak etmiyordu survivor gidip yarış beklemek değildir herşeyi hakkıyla yaşamaktır.finalde eminim bi yarış olsaydı nihat kazanırdı zaten bunun içnde oynatılmadı bu belliidi çünkü nihattan korktular ve sms e bırtılar bir daha asla acunun yer aldığı projeleri seyretmeyeceğim....

Adsız
23 Haziran 2011 11:04

Ezan sesini özledim,bayrağımı özledim,PASCAL'I özledim,lakin,vay efendim çok güzel oldu...aa..aa..Derya kazandı :( hocik

Adsız
23 Haziran 2011 12:28

valla kimse kimseyi kandırmasın derya mesaj şampiyonu oldu vede yüzme şampiyonu olduğu için türkiye ona oy attı o da bir gerçek yani elinizi vicdanınıza sokunburda yarışmayı hak eden biri vardıysa oda nihattı derya türkiyenin şampiyonu oldu nihat survivorun şampiyonu kendi kendinizi kandırmayın arkadaşlar bu da bir gerçek unutmayın

Adsız
23 Haziran 2011 12:31

vede bu yarışmada haksızlık yapıldı nihata neden yarış düzenlenmedide mesaja bırakıldı bu resmen nihata haksızlık oldu yarışma düzenlenseydi nihat kesin deryayı yenerdi ama acun yaptı yapacağını deryayı türkiye şampiyonu yaptı nihat ise hakkettiği halde kazanamadı yarışmayı bu dediklerimi eleştiren olursada ancak kendisini kandırmış olur onuda iyi blsin bütün gerçekleriylen yazdım bunları arkadaşlar

Adsız
23 Haziran 2011 21:41

sizce derya hic konusmayip finalde papagan kesilmesinin nedeni herseyi finale saklayip ve sms de kazanmaya calismadimi ??
sizce kurnazlik yapmadimi?? ustelik nihat cogu oyunda derya yi devirdi..diger iple diregi tutabilme oyununda bile kolu kirik olsada yinede dayandi.. derya yatip yatip oyunlari bekledi cok cok kurnaz davrandi..

Adsız
28 Haziran 2011 22:28

Kesinlikle Nihat Doğan ın hakkıydı derya aynen robotx gibiydi bu arada acun medyayıda eleştirmek gerekli çünkü tarafsızlıklarına inanmıyorum....

Adsız
30 Haziran 2011 18:13

Ben tüm Survivor ları izlemiş biri olarak şunu söyleyebilirim ki: Son yarışma Survivor ile uzaktan yakından ilgisi olmayan,sadece insanların bir arada yaşamını gösteren bir tv programıydı. Daha önceki survivor larda daha fazla açlık ve daha az ödül varken, bu yarışmada neredeyse hergün bir ödül oldu.Bu yüzden , son survivordan hiç keyif almadım. Asıl söyleceklerim ise yarışmanın finali ile ilgili. Survivor = Hayatta kalan . Yani türlü zorluklara karşı koyabilen demektir. Bu tür yarışmalarda finaller mutlaka kişinin kendi yeteneğine bırakılmalıdır.Misal iki tane futbol takımı var.Bu iki takım finalde karşılaşıyorlar, ama berabere kalıyorlar ve maç penaltılara uzuyor. Penaltılarda ayrı bir kalecenin mi olması daha adil ? Yoksa her takımın kendi kalecisini mi oynatması adil ?. Halk oylaması da bunun gibi bir konu. İyilik veya kötülük göreceli kavramlardır. Kimin iyi, kimin kötü olduğunu kimse kararlaştıramaz. Konuma dönecek olursam; Derya Büyükuncu ve Nihat Doğan'ın finalde halk oylamasına gitmesi gerçekten saçma bir durumdu. Derya'nın kazanacağı zaten bir önceki oylmada belli olmuştu. Çünkü, (BENCE) insanların en sevdiği kişi Taner Tolga Tarlacı'yı Sms te elemiş ve finale kalmıştı. Bu da Derya'nın 1. olacağını belirtiyordu. Bana sorarsanız,Kesin demiyorum, bu oylamada bir hile olabilir derim.Çünkü bundan önceki Acun Medya programı olan "Yok Böyle Dans" ta yarışan Derya'nın Federasyon tarafından maaşı kesilmişti. Geçen hafta federasyonun yaptığı açıklamada "Derya Büyükuncu dans yarışmasına katılarak profesyonel sporculuk kariyerine zarar vermiştir" gibi bir ifade kullanıldı. Yani Derya'nın 1. olacağı baştan belliydi. Ona sadece susup oturmak ve dokunulmazlık günü oyunu kazanmak kalmıştı. Gerçi kazanmasa bile yine finale kalırdı ya. Ayrıca geçen hafta izlediğim bir programda Acun Ilıcalı'nın da söylediği gibi. Acun bazı yarışmacıların kazanmasını istediği için sürekli format değiştirdi.Düello koydu ve düellonun ödülü final 3 lüsüne kalmak oldu.Yani Derya sadece bu yarışmaların 3 tanesini kazanarak şampiyon olabilecekti. Tabi bunların hepsi benim görüşlerim. Eğer yarışmanın adı Survivor ise Survivor olan biri kazanmalıydı. Ben de bazı arkadaşlara katılıyorum. Taner 1. olmalıydı. Çünkü hem gönüllü bir kişiydi hem de survivor u yaşadı. Ama finale kalamadı. Çünkü "Mutlak 1. ile sms e kaldı". Finalde ise Nihat'ın kazanmasını istedim. Çünkü her zaman tek başınaydı ve çok hırslıydı. Yine de Derya'yı tebrik ediyorum görevini çok iyi yaptı..... ANIL ZOR/İSTANBUL :D...

Yorum Gönder

Ara

Yükleniyor...

Son Yazılar

Webbu: Nihat Derya il il oy sonuçları yüzdeleri.
Webbu